Partneři

Generální partner

NOKIA


Nokia je přední světovou společností působící v oblasti mobilních komunikací a hnací silou růstu a udržitelného rozvoje celého odvětví mobility. Nokia usiluje o zlepšení života lidí a zvýšení jejich produktivity tím, že nabízí snadno ovladatelné a bezpečné produkty, jako jsou mobilní telefony, a řešení pro podniky a poskytovatele obrazového obsahu, her, médií a mobilních sítí. Nokia je společností se širokým spektrem vlastníků a její akcie jsou kótovány na burzách v New Yorku (NOK), Helsinkách, Stockholmu, Londýně, Frankfurtu a Paříži.

Více informací na www.nokia.cz


Partneři

Active 24

ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb a registrátory domén. Služby společnosti ACTIVE 24 se vyznačují špičkovou technickou kvalitou, stabilitou a nepřetržitou zákaznickou podporou. Nabízíme kompletní řešení pro každého, kdo se chce prezentovat na Internetu. V našem portfoliu najdete možnost registrace až 41 doménových koncovek, webhosting, dedikované servery, řešení pro kompletní e-shop, nástroj pro jednoduchou tvorbu webů, e-mailová řešení a další. Kvalitu a profesionalitu ACTIVE 24 oceňuje více než 50 000 zákazníků.

Více informací na www.active24.cz


Direct pojišťovna

Co byste měli vědět o DIRECT Pojišťovně

  • Dynamická on-line pojišťovna nabízející na českém trhu produkty neživotního pojištění jednoduše a rychle prostřednictvím telefonu, internetu či u svých partnerů.
  • Individuální přístup, ceny na míru každému klientovi a vysoké standardy zákaznické péče jsou základní hodnoty, kterých se DIRECT drží v jakékoli situaci již pátým rokem. Další I reprezentuje náš inovativní přístup k produktům, kdy se snažíme naši nabídku neustále doplňovat a vylepšovat. Díky revoluční novince Autohelp Vám pomůžeme i v případě nezaviněných nehod.
  • Rychlost je prioritou. DIRECT rozumí nepříjemnostem spojeným s pojistnou událostí, proto se je snaží svým klientům maximálně usnadnit a vyřídit v co nejkratším čase. Již zmíněná služba AutoHELP je velkou pomocí v případě nezaviněné dopravní nehody, kdy se o klienty postaráme, tak jako by u nás měli sjednané havarijní pojištění.
  • Expert ve svém oboru – na českém trhu působíme již pátým rokem, ve své činnosti však využíváme bohaté 300-leté znalosti a zkušenosti mateřské společnosti, britské pojišťovací skupiny RSA.
  • Ceny u DIRECTu nejsou v neosobním ceníku, ale vždy na míru každému zákazníkovi tak, abychom zvýhodnili zodpovědné řidiče a nabídli právě jim co nejvýhodnější ceny.
  • Tři základní hodnoty, kterých se držíme a nabízíme je našim zákazníkům – profesionalita, kvalita a výhodná cena.

Více informací na www.direct.cz


Goldbach Czech Republic, s.r.o.

Společnost Goldbach Czech Republic je součástí mezinárodní skupiny Goldbach Group s centrálou ve Švýcarsku, která je jedničkou v oblasti komunikačních řešení a předním zastupitelstvím pro prodej reklamy v digitálních, mobilních a interaktivních médiích. Goldbach Czech Republic zastupuje významné servery českého internetu a na českém trhu reprezentuje business linii Goldbach Audience, jež se specializuje se na internetovou reklamu.

Goldbach Audience umožňuje cílené umístění on-line reklamy a neustále vyvíjí nové možnosti pro rychle rostoucí trh výkonnostního marketingu. Prostřednictvím online reklamní platformy dodává zadavatelům a mediálním agenturám požadovanou cílovou skupinu.

Goldbach Czech Republic poskytuje komplexní služby v oblasti online reklamy, které zahrnují poradenství, mediální plánování, zpracování, optimalizaci a řízení digitálních kampaní. Vyznačuje se individuálním přístupem, strukturovanými produkty a optimálním řešením na míru. 

Více informací na www.goldbach.cz.


GoPay

GoPay je jedním z největších platebních systémů na poli elektronických plateb. Nabídka české společnosti GOPAY s.r.o. obsahuje elektronickou peněženku pro běžné platby mezi uživateli a univerzální platební bránu pro veškeré internetové obchodníky. V rámci jediného smluvního vztahu lze získat až 12 online platebních metod najednou bez dalšího vyjednávání s jednotlivými bankami. Hlavním přínosem univerzální platební brány je zejména významná úspora vstupních nákladů. Kvalitu služeb oceňuje přes 1000 aktivních obchodních míst.

Více informací na www.gopay.cz


MojeID

Jedno heslo pro mnoho webů. Již si nebudete muset pamatovat desítky přihlašovacích jmen a hesel na nejrůznější webové stránky. Bude vám stačit jediné jméno a heslo, které vám umožní přihlásit se na vaše oblíbené stránky z kteréhokoliv počítače nebo mobilního zařízení. Váš život na internetu bude o hodně jednodušší. Službu provozuje CZ.NIC, správce registru národní domény .cz.

Více informací na www.mojeid.cz


Advokátní kancelář Pelikán, Klofta, Kohoutek

 Advokátní kancelář poskytující komplexní právní poradenství v oblasti Internetu, práv duševního vlastnictví a fůzí a akvizic.

Specializujeme se zejména na:

  • právní zajištění provozních otázek Internetových projektů (všeobecné obchodní podmínky, ochrana osobních údajů, práva k software a ochranným známkám, reklamační řády, práva k software, práva k databázím, pracovní smlouvy a další provozní poradenství)
  •  právní zajištění vztahů mezi akcionáři a zajištění vstupu investora (akcionářská smlouva, smlouva s investorem, zajištění ochrany práv zakladatelů)
  • právní zajištění exitu (právní zajištění procesu prodeje, příprava due diligence, příprava a vyjednání smlouvy s investorem)

Máme speciální podmínky pro právní poradenství pro startupy, který vede k minimalizaci finanční zátěže v počátcích existence projektu. Pro detailní nabídku kontaktujte Matěje Váchu a Jana Krabce.

Více informací na www.ak-pkk.cz


Produktový partner

uLikeIT s.r.o

uLikeIT s.r.o. je jednou z největších a vedoucích společnostína českém trhu s vývojem mobilních aplikací a jejím cílem je upevnit svoji pozici na trhu a být nadále vnímána jako inovativní leader a spolehlivý a silný partner pro své zákazníky. Základními kameny úspěchu společnosti jsou zkušenosti ze zahraničních projektů, individuální přístup k zákazníkům a motivace zaměstnanců podílet se na zajímavých projektech.

Více informací na www.uLikeIt.cz.


Hlavní mediální partner

Strategie

Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

Více informací na www.strategie.cz


Mediální partneři

Aukro.cz

Internetový obchod, kde uživatelé najdou několik desítek kategorií s novým zbožím, které mohou nakoupit za pevné ceny prostřednictvím Kup teď nebo vybírat mezi nabídkami v aukcích. Počet uživatelů, kteří projevili svou důvěru a registrovali se na Aukro.cz, neustále roste. V prosinci 2010 jejich počet dosáhl 2 milionů a aktuálně přesahuje 2,2 milony. Profesionálním prodejcům Aukro přináší možnost, jak zefektivnit své podnikání. Neustále vyvíjíme nové nástroje a služby pro firmy i živnostníky, kteří používají Aukro jako nový atraktivní obchodní kanál.

Více informací na www.aukro.cz
 


Aktuálně.cz

Deník Aktuálně.cz vznikl v roce 2005 jako první čistě internetový zpravodajský deník v České republice. Redakci Aktuálně.cz tvoří renomovaní novináři jako Petr Holub, Sabina Slonková nebo Jan Lipold. Aktuálně.cz má nyní přes jeden milión čtenářů měsíčně, každý den jeho stránky navštěvuje 300 tisíc uživatelů. Agentura Mather v roce 2008 zařadila Aktuálně.cz do Top 10 nejnadějnějších nových značek v České republice. Deník, který má v průměru týdně desítky citací v jiných tuzemských médiích, je zmiňován i za hranicemi (agentury Bloomberg, Reuters, AFP nebo slovenský TASR, největší slovenský seriózní deník SME, televize Al Džazíra).

Více informací na www.aktualne.cz


Blesk.cz

Více zpráv, více hvězd, více videí: to je ve zkratce zpravodajsko-zábavný portál Blesk.cz. Díky přehledné struktuře stránek mají čtenáři snadný přístup k nejdůležitějším událostem, servisním informacím i exkuzivním fotogaleriím. Orientaci na stránkách výrazně usnadňuje navigace, která dělí obsah do 10 kategorií – čtenář tak snadno a rychle najde to, co ho zajímá nejvíce. Součástí navigace je i kategorie s nabídkou oblíbených magazínů – Blesk pro ženy, Blesk pro muže, Hobby, iSport a Biják. Žhavou senzací mezi kategoriemi je sekce Digital, obsahující novinky ze světa mobilů, tabletů, počítačů a internetu, články o focení a domácí kino zábavě a samozřejmě také online hry zdarma. Další aktuální novinkou stránek Blesk.cz je video portál, kde čtenáři najdou živé zpravodajství z domova i z celého světa či online přenosy.

Více informací na www.blesk.cz


Centrum.cz

Dvojka českého internetu – portál Centrum.cz nabízí unikátní „otevřenou“ koncepci, která umožňuje individuální přizpůsobení portálu podle potřeb a přání každého návštěvníka. Mezi nejzajímavější funkce patří webová verze messangeru ICQ (označená jako ICQ2GO) umožňující rychlou komunikaci po síti, včetně odesílaní a příjmu SMS zpráv zdarma bez nutnosti instalace klienta ICQ, Multimail – mail umožňující přístup do nejpoužívanějších českých i zahraničních emailů z jediného místa a současně nejkvalitnější národní a mezinárodní vyhledávání od společnosti Google. Dále pak na jednom místě sledovat nejčtenější zpravodajské servery, mít okamžitý přístup do encyklopedie Wikipedia, slovníků nebo využít rozsáhlé možnosti nastavení vzhledu.

Více informací na www.centrum.cz


ČT24

ČT24, první televizní zpravodajský program v ČR. Od šesté ranní do půlnočních zpráv vysílá ČT24 nepřetržitě živé zprávy a komentáře z politiky, regionů, ekonomiky, zahraničí, kultury nebo sportu. Ve své filosofii se opírá o tři principy. 1) Serióznost. Veškeré zprávy se vybírají dle společenské závažnosti a důležitosti. ČT24 přináší fakta, názory aktérů i odborníků a zprostředkovává atmosféru v přímých přenosech a živých vstupech. 2) Nestrannost. ČT24 to je hutné vysílání, které nesugeruje názory a nedeformuje fakta. Nabízí kontext a hloubku a objektivita a nestrannost se týká jak jednotlivých pořadů, tak vysílání jako celku. 3) Inovace a mimořádná vysílání. Tým ČT24 stále sleduje nové světové trendy a formáty, pružně reaguje na požadavky diváků a propojuje vysílání s internetem na www.ct24.cz a sociálním sítěmi. ČT24 stojí na pružnosti, změnách a permanentních inovacích, při kterých se spoléhá na profesionální tým, který svým každodenním nasazením zvyšuje měsíc od měsíce popularitu ČT24 u diváků. Letos denně sleduje zpravodajský program ČT přes milion a čtvrt diváků. V předvolebním vysílání nebo mimořádných událostech ze zahraničí nebo živelné povahy je zájem o zprávy ČT24 enormní a dokazuje to klíčovou roli tohoto média veřejné služby ve společnosti.

Více infromací na www.ct24.cz


Česko-Slovenská filmová databáze

V Česku i na Slovensku již 10 let nejoblíbenější filmový portál, nabízející informace o domácich i zahraničních filmových tvůrcích, hercích a filmech, jejich hodnocení, galerie a videa. Součástí portálu je personalizované rozhraní, ve kterém si registrovaní uživatelé vedou vlastní filmotéky, umísťují filmy do bazaru, diskutují na různa filmová témata, atd.

Více informací na www.csfd.cz


E15.cz

Ekonomika, byznys, finance. Ekonomické zpravodajství ve stručné a koncentrované podobě.

Více informací na www.e15.cz


Google.cz

Google nabízí již od roku 1998 (kromě dalších internetových služeb) zejména inovativní vyhledávací technologii, která umožňuje milionům lidí po celém světě každodenní přístup k potřebným informacím. Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od té doby uvedla na tuzemský trh více než 60 lokalizovaných služeb – kromě vyhledávání a online reklamy také Mapy Google, YouTube, Gmail, Hlasové vyhledávání, OS Android nebo internetový prohlížeč Chrome. České firmy všech velikostí využívají pro textovou, grafickou nebo multimediální reklamu službu Google AdWords a svůj obsah monetizují v Reklamní síti Google pomocí služby Google AdSense. Česká pobočka uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu a svými technologiemi podporuje projekty přispívající ke vzdělávání, podpoře podnikání a šíření české kultury a umění.

Více na informací na www.google.cz


Heureka.cz

Heureka.cz je nákupní rádce, který radí, jak vybrat ten nejlepší produkt a nabízí porovnání cen ze stovek internetových obchodů. Heureka nepředkládá uživatelům pouze ceny z internetových obchodů, ale skutečně se snaží poradit. Ať už je to prostřednictvím stovek tisíc recenzí uživatelů, formou nákupních rádců vytvořených experty z oboru, funkcí poraden nebo unikátním systémem hodnocení produktů. Nakupujte chytře s Heurekou.

Více informací na www.heureka.cz


Hypermedia

Společnost HyperMedia, a.s. se řadí mezi největší internetové společnosti v České republice. V současné době je provozovatelem již 27 internetových portálů, mezi které patří například portály www.hyperinzerce.cz, www.adresarfirem.cz, www.hyperreality.cz, www.hyperslevy.cz, www.hyperzbozi.cz a mnoho dalších. Působí zároveň na zahraničních trzích a postupně dále expanduje do dalších zemí, kterým chce dopřát kvalitní služby.

Více informací na www.hypermedia.cz


idnes.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přináší aktuální zpravodajství z domova i zesvěta, ze sportu i kultury. Nově také nabízí zpravodajství z regionů. Za měsíc jej navštíví více než 3,7 milionu reálných uživatelů, kteří zhlédnou přes 440 milionů stránek. iDNES.cz je tak největším českým zpravodajským portálem.

Více informací na www.iDnes.cz


isport.cz

iSport.cz – to jsou nejaktuálnější zprávy, novinky a videa ze světa sportu a ze života sportovních hvězd pod jednou střechou. Přehledné rubriky nově doplňuje podrobný výsledkový servis a statistiky pro fotbalové znalce (mj. kompletní výsledky českých nižších fotbalových lig, výsledkový servis ze zahraničních fotbalových soutěží či zajímavá statistická srovnání jednotlivých klubů) a servis pro sázkaře se srovnáním kurzů jednotlivých sázkových kanceláří.

Více informací na www.iSport.cz


Lidovky.cz

Zpravodajský server deníku Lidové noviny přináší nepřetržitě multimediální zpravodajství z domova, ze světa, z byznysu, kultury a sportu. Lidovky.cz měsíčně navštíví až 870 000 reálných uživatelů, přičemž návštěvnost dále roste. Tím zároveň patří k nejvýznamnějším zpravodajským serverům na českém trhu. Lidovky.cz jsou zpravodajský server pro všechny, kdo upřednostňují přehlednost a snadnou orientaci. Oproti jiným zpravodajským serverům se na nich objevuje více vědy, kultury a názorů, dále také exkluzivní obsah nezveřejněný v Lidových novinách, jako např. úplná znění rozhovorů, audio a videonahrávky, velké fotogalerie či infografiky. K mimořádným politickým kauzám či sportovním událostem najdou čtenáři na serveru speciální přílohy. Na poli názorů Lidovky.cz úzce spolupracují s legendou českého internetu Neviditelným psem Ondřeje Neffa. Přečtěte si Lidovky.cz.

Více infromací na www.lidovky.cz


Novinky.cz

Novinky.cz jsou již několik let nejnavštěvovanějším zpravodajským serverem v České republice. Pokrývají celé zpravodajské spektrum a nechybí ani magazínové rubriky. Svým čtenářům nabízejí smysluplný způsob, jak diskutovat u článků (díky tzv. korespondenční registraci) a také jako první zapojily čtenáře do tvorby zpravodajského obsahu (rubrika Vaše zprávy z regionů). Server Novinky.cz každý měsíc navštíví téměř 3,5 milionů reálných uživatelů, kteří vygenerují přibližně 220 milionů zobrazených stránek a okolo 10 milionů přehrání videí.

Více na www.novinky.cz


Marketing & Media

Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

Více infromací na www.mam.cz


ČRo Rádio Česko

ČRo Rádio Česko je analytická zpravodajsko-publicistická stanice, která vysílá výhradně mluvené slovo. Původně vzniklo jako digitální projekt Českého rozhlasu. Zpravodajská kvalita „news-only“ stanice zaujala renomovanou BBC natolik, že stanici umožnila (po zániku české redakce BBC) vysílat i na svých VKV frekvencích. ČRo Rádio Česko staví prostřednictvím zkušených redaktorů Českého rozhlasu i BBC, kteří tvoří jeho současný tým, na osvědčených schematických i obsahových kvalitách nejrespektovanější zpravodajské stanice světa a nejuznávanější rozhlasové sítě v zemi.

Obsah vysílání Rádia Česko tvoří především aktuální zpravodajství a publicistika, události z domova, ze světa, ekonomiky, kultury, vědy a dalších oborů. Nabízí přehled aktuálního dění, rozhovory, reportáže, analýzy i komentáře. Důraz klade na ekonomiku a na českou a světovou politiku. Nabízí rozhovory s přímými aktéry událostí, využívá zahraniční zpravodaje Českého rozhlasu a síť vlastních spolupracovníků po celém světě.

Více informací na www.rozhlas.cz/radio_cesko.


Seznam.cz

Seznam.cz je již 15 let nejnavštěvovanějším českým portálem, který nabízí zpravodajství, informace, e-mailovou poštu, zábavu, odborné inzertní služby a v neposlední řade umožňuje fulltextové vyhledávání. Domovskou stránku www.seznam.cz si denně zobrazí více než 2,5 milionů reálných uživatelů. Seznam.cz provozuje také největší českou emailovou poštu se 7,5 miliony aktivních e-mailových schránek s neomezenou kapacitou. Nabízí i největší databázi firem na českém internetu, Firmy.cz, která díky internetové inzerci, pravidelné aktualizaci i provázanosti na službu Mapy.cz podporuje podnikání mnoha českých firem. Seznam, ale nabízí kromě inzertních možností a zpravodajství i řadu dalších služeb (například Zboží.cz, Stream.cz, Sreality.cz, Sauto.cz, atd. Se všemi službami české portálové jedničky se můžete pohodlně seznámit na http://onas.seznam.cz/cz/reklama/nase-internetove-servery/

Více na www.seznam.cz


Šupito.cz

Šupito.cz je první plně on-line překladatelská agentura na českém trhu. Zaměřuje se na pět nejrozšířenějších světových jazyků – angličtinu, němčinu, francouzštinu, španělštinu a ruštinu – a nabízí unikátní a inovativní způsob kalkulování a objednávání překladů.

Cenová kalkulačka na stránce www.supito.cz po vložení textu okamžitě spočítá konečnou cenu a datum a čas odevzdání překladu.

Spolupracujeme s více než 500 překladateli – zkušenými vysokoškolsky vzdělanými odborníky s dlouholetou praxí v mnoha oborech.

Účtujeme průhledné jednotné ceny – bez ohledu na jazyk, směr překladu či odbornost. Konečnou cenu za překlad stanovujeme předem, ještě před objednáním.

Systém je k dispozici 24 hodin denně – objednání i zpracování překladu probíhá on-line, a tak můžeme být rychlejší a flexibilnější než tradiční překladatelské agentury. Objednávky se zadávají pomocí webového rozhraní, načež překlad putuje k vhodnému vybranému překladateli. Šetříme tak administrativní zatížení – a zákazník dostane svůj překlad dříve a levněji. Klienti tak ušetří až 40 % z ceny za překlady.

Více informací na www.supito.cz


Youtube

YouTube s více než třemi miliardami zhlédnutí denně je nejoblíbenější video platformou na světě, jež umožňuje milionům lidí sdílet a sledovat původní videa. Na český trh vstoupil v říjnu 2008 a podle průzkumu (TNS Infratest, červenec 2010) je vedoucím videoportálem i na domácí scéně z hlediska velikosti, povědomí i obliby. YouTube funguje jako fórum a distribuční platforma, na níž se mohou setkávat miliony lidí z celého světa a vyměňovat si zde své postřehy i zkušenosti. Zároveň slouží jako velice efektivní platforma pro inzerenty, a to nezávisle na tom, o jak velkou společnost se jedná.

Více informací na www.youtube.com  


Živě.cz

Živě.cz je nejčtenější internetový magazín o informačních technologiích. Živě svým čtenářům přináší podrobné informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.

Více informací na www.zive.cz


Produkce

Internet Info

Internet Info představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu s dlouholetými zkušenostmi. Je vydavatelem mnoha specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru a představují známé značky na českém internetu. Patří mezi ně například Lupa.cz, Měšec.cz, Root.cz, DigiZone.cz, Podnikatel.cz, Slunečnice.cz, Vitalia.cz, či KupDnes.cz. Internet Info se zároveň zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení, jejichž cílem je popularizace témat a šíření informací v návaznosti na zaměření jednotlivých serverů společnosti. Organizačně také zajišťuje chod sdružení TUESDAY Business Network, které sdružuje podnikatele z oblasti technologií a pořádá setkání odborníků.

Více informací na www.iinfo.cz


Pořadatel

Lupa.cz

Na serveru Lupa.cz najdete vše o českém Internetu a telekomunikacích – aktuální specializované zpravodajství, odborné analýzy a komentáře. Jádrem obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce. Lupa.cz je přirozeným centrem odborníků a poučených zájemců z řad veřejnosti, představujících vybranou cílovou skupinu, která je nesmírně aktivní. Důkazem toho jsou mimo jiné i odborné blogy uživatelů, jež se záhy staly mimořádně cenným zdrojem informací.

Více informací na www.lupa.cz