Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER

Nokia je přední světovou společností působící v oblasti mobilních komunikací a hnací silou růstu a udržitelného rozvoje celého odvětví mobility. Nokia usiluje o zlepšení života lidí a zvýšení jejich produktivity tím, že nabízí snadno ovladatelné a bezpečné produkty, jako jsou mobilní telefony, a řešení pro podniky a poskytovatele obrazového obsahu, her, médií a mobilních sítí. Nokia je společností se širokým spektrem vlastníků a její akcie jsou kótovány na burzách v New Yorku (NOK), Helsinkách, Stockholmu, Londýně, Frankfurtu a Paříži.

Více informací na www.nokia.cz


PARTNEŘI

ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb, registrátory domén a provozovatele serverových řešení. Služby společnosti ACTIVE 24 jsou postavené na špičkové technické kvalitě, stabilitě a nepřetržité zákaznické podpoře. V současné době nabízí výběr z více než 250 doménových koncovek, sdílený hosting, nástroje pro jednoduchou tvorbu webů, e-maily snadno dostupné z mobilních zařízení, managed servery, e-shop a další související služby. ACTIVE 24 se také angažuje v problematice bezpečnosti na internetu a aktivně se podílí na inovacích, které směřují ke zlepšení situace v této oblasti. Pro své zákazníky například zavedla jako jedna z prvních automatické podepisování webů pomocí důvěryhodného certifikátu Let´s Encrypt. Služby ACTIVE 24 využívá v současné době více než 100 000 zákazníků.

Více informací na www.active24.cz


Advokátní kancelář Pelikán, Krofta, Kohoutek. Právní poradenství v oblasti Internetu, práv duševního vlastnictví, fůzí a akvizic. Máme speciální podmínky pro právní poradenství pro startupy, které vedou k minimalizaci finanční zátěže v počátcích existence projektu. Pro detailní nabídku kontaktujte Matěje Váchu a Jana Krabce.

Více informací na www.ak-pkk.cz


Co byste měli vědět o DIRECT Pojišťovně

  • Dynamická on-line pojišťovna nabízející na českém trhu produkty neživotního pojištění jednoduše a rychle prostřednictvím telefonu, internetu či u svých partnerů.
  • ndividuální přístup, ceny na míru každému klientovi a vysoké standardy zákaznické péče jsou základní hodnoty, kterých se DIRECT drží v jakékoli situaci již pátým rokem. Další I reprezentuje náš inovativní přístup k produktům, kdy se snažíme naši nabídku neustále doplňovat a vylepšovat. Díky revoluční novince Autohelp Vám pomůžeme i v případě nezaviněných nehod.
  • Rychlost je prioritou. DIRECT rozumí nepříjemnostem spojeným s pojistnou událostí, proto se je snaží svým klientům maximálně usnadnit a vyřídit v co nejkratším čase. Již zmíněná služba AutoHELP je velkou pomocí v případě nezaviněné dopravní nehody, kdy se o klienty postaráme, tak jako by u nás měli sjednané havarijní pojištění.
  • Expert ve svém oboru – na českém trhu působíme již pátým rokem, ve své činnosti však využíváme bohaté 300-leté znalosti a zkušenosti mateřské společnosti, britské pojišťovací skupiny RSA.
  • Ceny u DIRECTu nejsou v neosobním ceníku, ale vždy na míru každému zákazníkovi tak, abychom zvýhodnili zodpovědné řidiče a nabídli právě jim co nejvýhodnější ceny.
  • Tři základní hodnoty, kterých se držíme a nabízíme je našim zákazníkům – profesionalita, kvalita a výhodná cena.

Více informací na www.direct.cz


Společnost Goldbach Czech Republic je součástí mezinárodní skupiny Goldbach Group s centrálou ve Švýcarsku, která je jedničkou v oblasti komunikačních řešení a předním zastupitelstvím pro prodej reklamy v digitálních, mobilních a interaktivních médiích. Goldbach Czech Republic zastupuje významné servery českého internetu a na českém trhu reprezentuje business linii Goldbach Audience, jež se specializuje se na internetovou reklamu.

Goldbach Audience umožňuje cílené umístění on-line reklamy a neustále vyvíjí nové možnosti pro rychle rostoucí trh výkonnostního marketingu. Prostřednictvím online reklamní platformy dodává zadavatelům a mediálním agenturám požadovanou cílovou skupinu.

Goldbach Czech Republic poskytuje komplexní služby v oblasti online reklamy, které zahrnují poradenství, mediální plánování, zpracování, optimalizaci a řízení digitálních kampaní. Vyznačuje se individuálním přístupem, strukturovanými produkty a optimálním řešením na míru. 

Více informací na www.goldbach.cz.


GoPay je jedním z největších českých platebních systémů v prostředí elektronických plateb. Klíčovými produkty jsou zejména GoPay elektronická peněženka pro běžné platby mezi uživateli internetu a univerzální platební brána GoPay pro veškeré internetové obchodníky. Platební brána nabízí v rámci jediného smluvního vztahu až 22 online platebních metod bez dalšího vyjednávání s jednotlivými bankami. Hlavním přínosem je zejména vysoká úspora vstupních nákladů. Kvalitu služeb oceňuje více než 5000 českých obchodních míst.

Více informací na www.platebnibrana.cz a www.gopay.cz


MojeID – Internet bez hesel a registrací. MojeID je bezplatná služba, díky níž mají uživatelé českého Internetu možnost používat pro přihlašování na různé internetové stránky a k různým webovým službám, které tuto službu podporují, jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo). Službu provozuje sdružení CZ.NIC, správce národní domény .CZ.

Více informací na www.mojeID.cz


HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER

Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

Více informací na www.strategie.cz


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Aktuálně.cz je jeden z nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků, který vychází od března 2014 v nové uživatelsky komfortnější podobě. Nová verze přináší přehlednější strukturu hlavní stránky a pohodlné čtení na všech typech zařízení, včetně tabletu a mobilu, ve stejné kvalitě. Čtenáři se díky zjednodušené navigaci dostanou rychleji k tomu, co hledají: ke zprávám, analýzám, komentářům, sportovním výsledkům či zábavě. Titulní stránka věnuje větší prostor rychlým zprávám ze sociálních sítí redakce. Pozornost si zaslouží zavedení osvědčené diskusní platformy Disqus, kterou používá například CNN. Diskuse jsou dostupné z mobilu i tabletu a uživatelé mohou rychleji přispívat přes svůj účet na Facebooku, Twitteru nebo Google+. Kromě toho jsou pro čtenáře připraveny nové testy a kvízy, taktéž propojené se sociálními sítěmi.

Více informací na www.aktualne.cz


Největší obchodní portál na českém internetu, kde uživatelé najdou více než 20 kategorií s novým zbožím za pevné ceny, o které trvale roste zájem. Profesionálním prodejcům Aukro přináší možnost, jak zefektivnit své podnikání členstvím v programu garantovaných prodejců Aukro+. Díky široké uživatelské základně mohou prodejci nabídnout své zboží více než 2,5 milionům registrovaných uživatelů a využívat Aukro jako atraktivní obchodní kanál. Další výhodou je možnost bezplatného využití platební brány PayU, která poskytuje bezpečné, jednoduché a rychlé platby. Za osm let existence se na Aukru prodalo přes 40 milionů položek.

Více informací na www.aukro.cz


Více zpráv, více hvězd, více videí: to je ve zkratce zpravodajsko-zábavný portál Blesk.cz. Díky přehledné struktuře stránek mají čtenáři snadný přístup k nejdůležitějším událostem, servisním informacím i exkuzivním fotogaleriím. Orientaci na stránkách výrazně usnadňuje navigace, která dělí obsah do 10 kategorií – čtenář tak snadno a rychle najde to, co ho zajímá nejvíce. Součástí navigace je i kategorie s nabídkou oblíbených magazínů – Blesk pro ženy, Blesk pro muže, Hobby, iSport a Biják. Žhavou senzací mezi kategoriemi je sekce Digital, obsahující novinky ze světa mobilů, tabletů, počítačů a internetu, články o focení a domácí kino zábavě a samozřejmě také online hry zdarma. Další aktuální novinkou stránek Blesk.cz je video portál, kde čtenáři najdou živé zpravodajství z domova i z celého světa či online přenosy.

Více informací na www.blesk.cz


Dvojka českého internetu – portál Centrum.cz nabízí unikátní „otevřenou“ koncepci, která umožňuje individuální přizpůsobení portálu podle potřeb a přání každého návštěvníka. Mezi nejzajímavější funkce patří webová verze messangeru ICQ (označená jako ICQ2GO) umožňující rychlou komunikaci po síti, včetně odesílaní a příjmu SMS zpráv zdarma bez nutnosti instalace klienta ICQ, Multimail – mail umožňující přístup do nejpoužívanějších českých i zahraničních emailů z jediného místa a současně nejkvalitnější národní a mezinárodní vyhledávání od společnosti Google. Dále pak na jednom místě sledovat nejčtenější zpravodajské servery, mít okamžitý přístup do encyklopedie Wikipedia, slovníků nebo využít rozsáhlé možnosti nastavení vzhledu.

Více informací na www.centrum.cz


V Česku i na Slovensku již 10 let nejoblíbenější filmový portál, nabízející informace o domácích i zahraničních filmových tvůrcích, hercích a filmech, jejich hodnocení, galerie a videa. Součástí portálu je personalizované rozhraní, ve kterém si registrovaní uživatelé vedou vlastní filmotéky, umísťují filmy do bazaru, diskutují na různá filmová témata, atd.

Více informací na www.csfd.cz


ČT24, první televizní zpravodajský program v ČR. Od šesté ranní do půlnočních zpráv vysílá ČT24 nepřetržitě živé zprávy a komentáře z politiky, regionů, ekonomiky, zahraničí, kultury nebo sportu. Ve své filosofii se opírá o tři principy. 1) Serióznost. Veškeré zprávy se vybírají dle společenské závažnosti a důležitosti. ČT24 přináší fakta, názory aktérů i odborníků a zprostředkovává atmosféru v přímých přenosech a živých vstupech. 2) Nestrannost. ČT24 to je hutné vysílání, které nesugeruje názory a nedeformuje fakta. Nabízí kontext a hloubku a objektivita a nestrannost se týká jak jednotlivých pořadů, tak vysílání jako celku. 3) Inovace a mimořádná vysílání. Tým ČT24 stále sleduje nové světové trendy a formáty, pružně reaguje na požadavky diváků a propojuje vysílání s internetem na www.ct24.cz a sociálním sítěmi. ČT24 stojí na pružnosti, změnách a permanentních inovacích, při kterých se spoléhá na profesionální tým, který svým každodenním nasazením zvyšuje měsíc od měsíce popularitu ČT24 u diváků. Letos denně sleduje zpravodajský program ČT přes milion a čtvrt diváků. V předvolebním vysílání nebo mimořádných událostech ze zahraničí nebo živelné povahy je zájem o zprávy ČT24 enormní a dokazuje to klíčovou roli tohoto média veřejné služby ve společnosti.

Více informací na www.ceskatelevize.cz


E15.cz je komplexním a aktuálním zdrojem zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí.

Více informací na www.e15.cz


Google nabízí již od roku 1998 (kromě dalších internetových služeb) zejména inovativní vyhledávací technologii, která umožňuje milionům lidí po celém světě každodenní přístup k potřebným informacím. Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od té doby přinesla uživatelům, firmám, vývojářům či partnerům přes stovku lokalizovaných služeb – kromě vyhledávání a reklamy také Mapy Google, YouTube, Gmail, Hlasové vyhledávání, OS Android nebo internetový prohlížeč Chrome. České firmy všech velikostí využívají pro textovou, grafickou nebo multimediální reklamu službu Google AdWords a svůj obsah monetizují v Reklamní síti Google pomocí služby Google AdSense. Česká pobočka uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu a svými technologiemi v rámci celoročního programu „Google pro českou společnost 2012“ podporuje projekty zaměřené na vzdělávání, českou kulturu a umění, rozvoj měst a obcí a také neziskový sektor.

Více na informací na www.google.cz


Heureka.cz je nejkomplexnějším nákupním rádcem na českém internetu, který nabízí porovnání cen z více jak 25 000 internetových obchodů. Heureka nesrovnává pouze ceny produktů, ale dokáže poradit jak vybrat konkrétní typ zboží prostřednictvím uživatelských recenzí, formou nákupních rádců vytvořených experty z oboru, funkcí poraden nebo unikátním systémem hodnocení produktů. Službu Ověřeno zákazníky, která má za cíl získat objektivní hodnocení internetových obchodů od jejich skutečných zákazníků, které následně pomůže i ostatním nakupujícím při výběru toho správného obchodu, využívá tisíce internetových obchodů. Obchody, které v tomto hodnocení uspěly, jsou na Heureka.cz označeni certifikátem Ověřeno zákazníky

Více informací na www.heureka.cz


Společnost HyperMedia, a.s. patří mezi nejvýznamnější provozovatele on-line médií na českém internetu. Do jejího portfolia spadá největší český inzertní portál www.hyperinzerce.cz, slevový portál www.hyperslevy.cz, srovnávač zboží www.hyperzbozi.cz, realitní portál www.hyperreality.cz, portál o vaření www.toprecepty.cz, řada známých oborově zaměřených portálů a mnoho dalších projektů, kterých v současné době provozuje již 34. Kromě České republiky působí společnost také na Slovensku, v Polsku, v Německu, Rakousku, Švýcarsku a v dalších 23 zemích nejen v Evropě a dále expanduje.

Více informací na www.hypermedia.cz


Zpravodajský portál iDNES.cz přináší aktuální zpravodajství z domova i ze světa, ze sportu i kultury. Nově také nabízí zpravodajství z regionů. Za měsíc jej navštíví více než 3,8 milionu reálných uživatelů, kteří zhlédnou přes 440 milionů stránek. iDNES.cz je tak největším českým zpravodajským portálem.

Více informací na www.iDNES.cz


iSport.cz – to jsou nejaktuálnější zprávy, novinky a videa ze světa sportu a ze života sportovních hvězd pod jednou střechou. Přehledné rubriky nově doplňuje podrobný výsledkový servis a statistiky pro fotbalové znalce (mj. kompletní výsledky českých nižších fotbalových lig, výsledkový servis ze zahraničních fotbalových soutěží či zajímavá statistická srovnání jednotlivých klubů) a servis pro sázkaře se srovnáním kurzů jednotlivých sázkových kanceláří.

Více informací na www.iSport.cz


Zpravodajský server deníku Lidové noviny přináší nepřetržitě multimediální zpravodajství z domova, ze světa, z byznysu, kultury a sportu. Lidovky.cz měsíčně navštíví až 870 000 reálných uživatelů, přičemž návštěvnost dále roste. Tím zároveň patří k nejvýznamnějším zpravodajským serverům na českém trhu. Lidovky.cz jsou zpravodajský server pro všechny, kdo upřednostňují přehlednost a snadnou orientaci. Oproti jiným zpravodajským serverům se na nich objevuje více vědy, kultury a názorů, dále také exkluzivní obsah nezveřejněný v Lidových novinách, jako např. úplná znění rozhovorů, audio a videonahrávky, velké fotogalerie či infografiky. K mimořádným politickým kauzám či sportovním událostem najdou čtenáři na serveru speciální přílohy. Na poli názorů Lidovky.cz úzce spolupracují s legendou českého internetu Neviditelným psem Ondřeje Neffa. Přečtěte si Lidovky.cz.

Více infromací na www.lidovky.cz


Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

Více informací na www.mam.cz


Novinky.cz jsou již několik let nejnavštěvovanějším zpravodajským serverem v České republice. Pokrývají celé zpravodajské spektrum a nechybí ani magazínové rubriky. Svým čtenářům nabízejí smysluplný způsob, jak diskutovat u článků (díky tzv. korespondenční registraci) a také jako první zapojily čtenáře do tvorby zpravodajského obsahu (rubrika Vaše zprávy z regionů). Server Novinky.cz každý měsíc navštíví téměř 3,5 milionů reálných uživatelů, kteří vygenerují přibližně 220 milionů zobrazených stránek a okolo 10 milionů přehrání videí.

Více informací na www.novinky.cz


ČRo Rádio Česko je analytická zpravodajsko-publicistická stanice, která vysílá výhradně mluvené slovo. Původně vzniklo jako digitální projekt Českého rozhlasu. Zpravodajská kvalita „news-only“ stanice zaujala renomovanou BBC natolik, že stanici umožnila (po zániku české redakce BBC) vysílat i na svých VKV frekvencích. ČRo Rádio Česko staví prostřednictvím zkušených redaktorů Českého rozhlasu i BBC, kteří tvoří jeho současný tým, na osvědčených schematických i obsahových kvalitách nejrespektovanější zpravodajské stanice světa a nejuznávanější rozhlasové sítě v zemi. Obsah vysílání Rádia Česko tvoří především aktuální zpravodajství a publicistika, události z domova, ze světa, ekonomiky, kultury, vědy a dalších oborů. Nabízí přehled aktuálního dění, rozhovory, reportáže, analýzy i komentáře. Důraz klade na ekonomiku, českou a světovou politiku a neziskový sektor. Nabízí rozhovory s přímými aktéry událostí, využívá zahraniční zpravodaje Českého rozhlasu a síť vlastních spolupracovníků po celém světě. To podstatné. Žádná hudba. Rádio Česko vysílá nepřetržitě od 8 do 18 hodin na digitálních platformách DVB-T, DVB-S, DVB-C, DAB+ a internetu. Od 8 do 11 hodin a 13 do 16 hodin vysílá na VKV (FM) vysílačích BBC World Service.

Více informací na www.radiocesko.cz


Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již 16 let ti, co na Internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů Internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je, pracovat na tom, aby Internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.

Více informací na www.seznam.cz


Šupito.cz je první plně on-line překladatelská agentura na českém trhu. Zaměřuje se na pět nejrozšířenějších světových jazyků – angličtinu, němčinu, francouzštinu, španělštinu a ruštinu – a nabízí unikátní a inovativní způsob kalkulování a objednávání překladů.

Cenová kalkulačka na stránce www.supito.cz po vložení textu okamžitě spočítá konečnou cenu a datum a čas odevzdání překladu.

Spolupracujeme s více než 500 překladateli – zkušenými vysokoškolsky vzdělanými odborníky s dlouholetou praxí v mnoha oborech.

Účtujeme průhledné jednotné ceny – bez ohledu na jazyk, směr překladu či odbornost. Konečnou cenu za překlad stanovujeme předem, ještě před objednáním.

Systém je k dispozici 24 hodin denně – objednání i zpracování překladu probíhá on-line, a tak můžeme být rychlejší a flexibilnější než tradiční překladatelské agentury. Objednávky se zadávají pomocí webového rozhraní, načež překlad putuje k vhodnému vybranému překladateli. Šetříme tak administrativní zatížení – a zákazník dostane svůj překlad dříve a levněji. Klienti tak ušetří až 40 % z ceny za překlady.

Více informací na www.supito.cz


YouTube s více než třemi miliardami zhlédnutí denně je nejoblíbenější video platformou na světě, jež umožňuje milionům lidí sdílet a sledovat původní videa. Na český trh vstoupil v říjnu 2008 a podle průzkumu (TNS Infratest, červenec 2010) je vedoucím videoportálem i na domácí scéně z hlediska velikosti, povědomí i obliby. YouTube funguje jako fórum a distribuční platforma, na níž se mohou setkávat miliony lidí z celého světa a vyměňovat si zde své postřehy i zkušenosti. Zároveň slouží jako velice efektivní platforma pro inzerenty, a to nezávisle na tom, o jak velkou společnost se jedná.

Více informací na www.youtube.com


Živě.cz je nejčtenější internetový magazín o informačních technologiích. Živě svým čtenářům přináší podrobné informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.

Více informací na www.zive.cz


PRODUKTOVÝ PARTNER

uLikeIT s.r.o. je jednou z největších a vedoucích společností na českém trhu s vývojem mobilních aplikací a jejím cílem je upevnit svoji pozici na trhu a být nadále vnímána jako inovativní leader a spolehlivý a silný partner pro své zákazníky. Základními kameny úspěchu společnosti jsou zkušenosti ze zahraničních projektů, individuální přístup k zákazníkům a motivace zaměstnanců podílet se na zajímavých projektech.

Více informací na www.uLikeIT.cz


POŘADATEL A ODBORNÝ GARANT

Již 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Více informací na www.lupa.cz


PRODUKCE

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,4 milionu lidí měsíčně. Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.

Více informací na www.iinfo.cz


Generální partner

Partneři

Hlavní mediální partner

Produktový partner

Pořadatel a odborný garant

Produkce