Partneři
HLAVNÍ PARTNER
T-Mobile. Voláte, píšete nebo brouzdáte po internetu s námi od roku 1996. Dnes je s námi více než 6 milionu z vás, a díky tomu jsme jedničkou na českém mobilním trhu. Děkujeme 6 milionkrát. Milujeme mobily a vše, co se kolem nich točí. Věřte, vždyť jsme T-Mobile. Mobilní volání je taková naše praslužba. Ale nemyslete si, že jsme ji dali k ledu. Kdepak! Stále na ní makáme a vylepšujeme. Jen u nás si třeba můžete vychutnat nejčistší přenos zvuku VoLTE nebo volání přes WiFi. A co teprve internet v mobilu a mobilní internet. Nesmějte se nám, ale nám tyhle služby přijdou hrozně sexy. Sedíte třeba v parku na lavičce (ti extravagantnější na stromě) nebo frčíte expresem na business mítink, a přesto máte celý svět po ruce. Ještě před několika lety téměř sci-fi. A když jsme u toho, jak to frčí, děláme pro vás tu nejbezpečnější superrychlou síť nové generace. Pro firmy pak nabízíme komplexní ICT řešení včetně cloudových služeb. Bez ohledu na počasí. No a kromě toho vám poskytujeme i spoustu dalších produktů a služeb, jejichž popis všech by vydal na román. A nejen pro muže. Prostě když jste s námi, máte se vždycky líp.
Klikněte na www.t-mobile.cz
PARTNEŘI
ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb, registrátory domén a provozovatele serverových řešení. Služby společnosti ACTIVE 24 jsou postavené na špičkové technické kvalitě, stabilitě a nepřetržité zákaznické podpoře. V současné době nabízí výběr z více než 250 doménových koncovek, sdílený hosting, nástroje pro jednoduchou tvorbu webů, e-maily snadno dostupné z mobilních zařízení, managed servery, e-shop a další související služby. ACTIVE 24 se také angažuje v problematice bezpečnosti na internetu a aktivně se podílí na inovacích, které směřují ke zlepšení situace v této oblasti. Pro své zákazníky například zavedla jako jedna z prvních automatické podepisování webů pomocí důvěryhodného certifikátu Let´s Encrypt. Služby ACTIVE 24 využívá v současné době více než 100 000 zákazníků.
Více informací na www.active24.cz
Advokátní kancelář Pelikán, Krofta, Kohoutek. Právní poradenství v oblasti Internetu, práv duševního vlastnictví, fůzí a akvizic. Máme speciální podmínky pro právní poradenství pro startupy, které vedou k minimalizaci finanční zátěže v počátcích existence projektu. Pro detailní nabídku kontaktujte Matěje Váchu a Jana Krabce.
Více informací na www.ak-pkk.cz
GoPay je jedním z největších českých platebních systémů v prostředí elektronických plateb. Klíčovými produkty jsou zejména GoPay elektronická peněženka pro běžné platby mezi uživateli internetu a univerzální platební brána GoPay pro veškeré internetové obchodníky. Platební brána nabízí v rámci jediného smluvního vztahu až 22 online platebních metod bez dalšího vyjednávání s jednotlivými bankami. Hlavním přínosem je zejména vysoká úspora vstupních nákladů. Kvalitu služeb oceňuje více než 5000 českých obchodních míst.
Více informací na www.platebnibrana.cz a www.gopay.cz
Nakladatelství Kniha Zlín vzniklo roku 2004. Od té doby se v rámci svých edic FLEET, TRACK, NEEWIT, WALT a TEMA snaží nabízet čtenářům to nejkvalitnější, co se v současné době objevuje na (nejen) evropském knižním trhu. Vedle oceňovaných děl z takzvaných velkých literatur dostává podstatný prostor mnohdy (nezaslouženě) opomíjená soudobá literatura bývalého východního bloku, včetně té slovenské, kterou Kniha Zlín představuje v českých překladech. Kniha Zlín vydává také původní díla českých autorů, poezii a literaturu faktu. Pozornost věnuje též literátům spojeným se zlínským regionem.
Více informací na www.knihazlin.cz
MojeID – Internet bez hesel a registrací. MojeID je bezplatná služba, díky níž mají uživatelé českého Internetu možnost používat pro přihlašování na různé internetové stránky a k různým webovým službám, které tuto službu podporují, jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo). Službu provozuje sdružení CZ.NIC, správce národní domény .CZ.
Více informací na www.mojeID.cz
PRODUKTOVÝ PARTNER
uLikeIT s.r.o. je jednou z největších a vedoucích společností na českém trhu s vývojem mobilních aplikací a jejím cílem je upevnit svoji pozici na trhu a být nadále vnímána jako inovativní leader a spolehlivý a silný partner pro své zákazníky. Základními kameny úspěchu společnosti jsou zkušenosti ze zahraničních projektů, individuální přístup k zákazníkům a motivace zaměstnanců podílet se na zajímavých projektech.
Více informací na www.uLikeIT.cz
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
Největší obchodní portál na českém internetu, kde uživatelé najdou více než 20 kategorií s novým zbožím za pevné ceny, o které trvale roste zájem. Profesionálním prodejcům Aukro přináší možnost, jak zefektivnit své podnikání členstvím v programu garantovaných prodejců Aukro+. Díky široké uživatelské základně mohou prodejci nabídnout své zboží více než 2,5 milionům registrovaných uživatelů a využívat Aukro jako atraktivní obchodní kanál. Další výhodou je možnost bezplatného využití platební brány PayU, která poskytuje bezpečné, jednoduché a rychlé platby. Za osm let existence se na Aukru prodalo přes 40 milionů položek.
Více informací na www.aukro.cz
V Česku i na Slovensku již 10 let nejoblíbenější filmový portál, nabízející informace o domácích i zahraničních filmových tvůrcích, hercích a filmech, jejich hodnocení, galerie a videa. Součástí portálu je personalizované rozhraní, ve kterém si registrovaní uživatelé vedou vlastní filmotéky, umísťují filmy do bazaru, diskutují na různá filmová témata, atd.
Více informací na www.csfd.cz
E15.cz je komplexním a aktuálním zdrojem zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí.
Více informací na www.e15.cz
Heureka.cz je nejkomplexnějším nákupním rádcem na českém internetu, který nabízí porovnání cen z více jak 25 000 internetových obchodů. Heureka nesrovnává pouze ceny produktů, ale dokáže poradit jak vybrat konkrétní typ zboží prostřednictvím uživatelských recenzí, formou nákupních rádců vytvořených experty z oboru, funkcí poraden nebo unikátním systémem hodnocení produktů. Službu Ověřeno zákazníky, která má za cíl získat objektivní hodnocení internetových obchodů od jejich skutečných zákazníků, které následně pomůže i ostatním nakupujícím při výběru toho správného obchodu, využívá tisíce internetových obchodů. Obchody, které v tomto hodnocení uspěly, jsou na Heureka.cz označeni certifikátem Ověřeno zákazníky
Více informací na www.heureka.cz
Společnost HyperMedia, a.s. patří mezi nejvýznamnější provozovatele on-line médií na českém internetu. Do jejího portfolia spadá největší český inzertní portál www.hyperinzerce.cz, slevový portál www.hyperslevy.cz, srovnávač zboží www.hyperzbozi.cz, realitní portál www.hyperreality.cz, portál o vaření www.toprecepty.cz, řada známých oborově zaměřených portálů a mnoho dalších projektů, kterých v současné době provozuje již 34. Kromě České republiky působí společnost také na Slovensku, v Polsku, v Německu, Rakousku, Švýcarsku a v dalších 23 zemích nejen v Evropě a dále expanduje.
Více informací na www.hypermedia.cz
Zpravodajský portál iDNES.cz přináší aktuální zpravodajství z domova i ze světa, ze sportu i kultury. Nově také nabízí zpravodajství z regionů. Za měsíc jej navštíví více než 3,8 milionu reálných uživatelů, kteří zhlédnou přes 440 milionů stránek. iDNES.cz je tak největším českým zpravodajským portálem.
Více informací na www.iDNES.cz
IHNED.cz není jenom zpravodajským a businessovým portálem. Je portálem, který hledá chytré čtenáře a nabízí za to trvalý vztah, plný výletů do světa informací s nezávislým pohledem na věc. Klademe důraz na hodnotu relevantních informací z jiného úhlu pohledu, a to nejen na byznys či zpravodajství z domova i ze světa, ale i aktuální dění ze života kolem nás.
Více informací na www.IHNED.cz
Zpravodajský server deníku Lidové noviny přináší nepřetržitě multimediální zpravodajství z domova, ze světa, z byznysu, kultury a sportu. Lidovky.cz měsíčně navštíví až 870 000 reálných uživatelů, přičemž návštěvnost dále roste. Tím zároveň patří k nejvýznamnějším zpravodajským serverům na českém trhu. Lidovky.cz jsou zpravodajský server pro všechny, kdo upřednostňují přehlednost a snadnou orientaci. Oproti jiným zpravodajským serverům se na nich objevuje více vědy, kultury a názorů, dále také exkluzivní obsah nezveřejněný v Lidových novinách, jako např. úplná znění rozhovorů, audio a videonahrávky, velké fotogalerie či infografiky. K mimořádným politickým kauzám či sportovním událostem najdou čtenáři na serveru speciální přílohy. Na poli názorů Lidovky.cz úzce spolupracují s legendou českého internetu Neviditelným psem Ondřeje Neffa. Přečtěte si Lidovky.cz.
Více infromací na www.lidovky.cz
Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.
Více informací na www.mam.cz
Novinky.cz jsou již několik let nejnavštěvovanějším zpravodajským serverem v České republice. Pokrývají celé zpravodajské spektrum a nechybí ani magazínové rubriky. Svým čtenářům nabízejí smysluplný způsob, jak diskutovat u článků (díky tzv. korespondenční registraci) a také jako první zapojily čtenáře do tvorby zpravodajského obsahu (rubrika Vaše zprávy z regionů). Server Novinky.cz každý měsíc navštíví téměř 3,5 milionů reálných uživatelů, kteří vygenerují přibližně 220 milionů zobrazených stránek a okolo 10 milionů přehrání videí.
Více informací na www.novinky.cz
Regie Radio Music (RRM) je v ČR největším mediálním a obchodním zastoupením pro prodej komerčního času rádií v českém éteru i na internetu. Je součástí mediální skupiny Lagardère, která působí v mnoha zemích světa. Reklamu na rádiích zastupovaných RRM lze realizovat jednak na celoplošných stanicích s možností regionálního odpojení nebo si vybrat některou z úspěšných regionálních či lokálních rozhlasových stanic. Exkluzivně RRM nabízí reklamní kampaně na rádiích Impuls, Frekvence 1, Evropa 2, Rádio Bonton, Dance radio, RockZone105,9 a v rámci studia Zet i na rádiu BBC. Zastupuje na národní úrovni rádia sítě Direct Radio Network i nejsilnější internetová rádia v ČR. Produkty osloví denně miliony lidí v ČR.
Více informací na www.rrm.cz
Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již 16 let ti, co na Internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů Internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je, pracovat na tom, aby Internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.
Více informací na www.seznam.cz
Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.
Více informací na www.strategie.cz
Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,5 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz).
Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších media zastupitelství na českém trhu.
Více informací na www.tiscalimedia.cz
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. (VLP), je vydavatelství, jež v České republice vydává devadesát čtyři regionálních titulů, z toho 71regionálních deníků, 23 týdeníků. Tyto deníky jsou nejvýznamnější regionální noviny u nás. Mají dominantní postavení ve svých regionech, charakteristická je vysoká čtenost. Regionální deníky jsou jediné noviny, kde je zároveň obsaženo zpravodajství z nejbližšího okolí bydliště čtenáře, z okresu, kraje, republiky i ze světa. Cíleně lze regionálně oslovit více než 10% obyvatelstva až do úrovně jednotlivých okresů a to nejen ve velkých městech, ale i v nejmenších obcích. Průměrný denní náklad všech titulů VLP, cca 225 tisíc výtisků, si denně přečte 913 tisíc čtenářů, což představuje 38% trhu se zpravodajskými deníky. Vydavatelství patří koncernu Verlagsgruppe Passau, který v Německu vydává např. regionální noviny Passauer Neue Presse.
Více infromací na www.denik.cz.
Multimediální projekt ZET patří do skupiny Lagardere Active ČR, základními pilíři je zpravodajsko-informační byznysový web ZET.cz a vysílání Studia ZET. To je dostupné na internetu, nebo prostřednictvím FM pásma na frekvencích rádia BBC, jehož značnou součástí je vysílání BBC World Service. České vysílání Studia ZET probíhá 2×3 hodiny denně mezi 8 – 11 a 13 – 16 hodinou. ZET se zaměřuje čtyři základní tematické okruhy – byznys, vědu, kulturu a společnost. Cílí na uživatele a posluchače z vyššího a středního managementu, vedoucí pracovníky a lidi s vyšším vzděláním.
Více informací na ZET.
Živě.cz je nejčtenější internetový magazín o informačních technologiích. Živě svým čtenářům přináší podrobné informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.
Více informací na www.zive.cz
POŘADATEL A ODBORNÝ GARANT
Již 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Více informací na www.lupa.cz