Křišťálová lupa

Křišťálová Lupa 2014

Cena českého Internetu

Hlasování odborné poroty 

Marek Bačo, H1.cz

Projekt roku
DVTV: Těžká volba (a možná by si samostatnou kategorii zasloužila kampaň Kingdome Come, jež jako jediná má globální přesah). Především chci ale kladně ohodnotit odvahu s jakou vznikají nové mediální projekty v době, kdy se uživatelé stále nenaučili ve větší míře platit za obsah na internetu a inzerenti přeci jen "nesypou" do internetu tolik, kolik např. do TV... A vlastně i proto nejvíce držím palce DVTV.

Osobnost roku
David Špinar: Opět velmi těžká volba, ale přiznám se, že nejblíže jsem měl k Davidovi, s kterým jsem se podílel na přípravě prodeje a následně integrace největší lokální performance agentury. Možná se to zdá peněžně zanedbatelné (s tím v jakých vodách se pohybuje např. Jakub Havrlant či Jan Řežáb), ale i díky H1.cz dnes zažívá performance marketing stálý růst. Agentura jakou je H1.cz navíc nemá v celém CEE regionu žádnou obdobu. Inu, zažil jsme to na vlastní kůži a prostě hlasovat pro punkáče Josefa po několikáte za sebou už nejde, nosím mu jen druhá místa a tohle je jeho šance být konečně první. :)

Obsahová inspirace
The Zeitung: Mít The Zeitung v "obsahové inspiraci" je výborný trolling na druhou, takže nelze jinak!

Globální projekty českých tvůrců
Kampaň Kingdom Come

E-commerce inspirace
Liftago Taxi

Generální partner

Hlavní partner

Partneři

Produktoví partneři

Partneři slavnostního vyhlášení

Hlavní mediální partner

Mediální partneři

Pořadatel a odborný garant

Produkce