Partneři
PARTNEŘI
ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb, registrátory domén a provozovatele serverových řešení. Služby společnosti ACTIVE 24 jsou postavené na špičkové technické kvalitě, stabilitě a nepřetržité zákaznické podpoře. V současné době nabízí výběr z více než 250 doménových koncovek, sdílený hosting, nástroje pro jednoduchou tvorbu webů, e-maily snadno dostupné z mobilních zařízení, managed servery, e-shop a další související služby. ACTIVE 24 se také angažuje v problematice bezpečnosti na internetu a aktivně se podílí na inovacích, které směřují ke zlepšení situace v této oblasti. Pro své zákazníky například zavedla jako jedna z prvních automatické podepisování webů pomocí důvěryhodného certifikátu Let´s Encrypt. Služby ACTIVE 24 využívá v současné době více než 100 000 zákazníků.
Více informací na www.active24.cz
Bird & Bird je významná globální advokátní kancelář. V současné době má za sebou téměř 30 let nepřetržitého růstu a patří mezi nejrychleji rostoucí právní firmy na světě. Bird & Bird je vyhledávaným globálním partnerem pro společnosti, jejichž činnost je ovlivněná moderními technologiemi v digitálním světě. Jako jedna z prvních advokátních kanceláří na světě Bird & Bird zvolila strategii zaměření se na specifika vybraných konkrétních odvětví průmyslu. Díky tomu nabízí bezkonkurenční odborné a praktické znalosti v širokém spektru odvětví a plné šíři právní praxe.
Mezinárodní tým více než 1300 právníků ve 30 kancelářích po celém světě (Evropa, Asie, Austrálie, Střední východ a Amerika) poskytuje poradenství společnostem a organizacím z více než 120 zemí světa.
Za dobu své existence si advokátní kancelář Bird & Bird na českém i mezinárodním trhu vydobyla silnou a respektovanou pozici pro vysokou úroveň odborného poradenství, které poskytuje. Opakovaně se umísťuje na předních příčkách v nezávislých mezinárodních hodnoceních právních firem. V oblastech práva duševního vlastnictví, mediálního práva, práva telekomunikací a informačních technologií a ochrany osobních údajů patří k nejlepším na světě.
Více informací na www.twobirds.com
PayU Česko je dynamický a inovativní poskytovatel platebních řešení s dlouholetými zkušenostmi a specializovaným týmem, který se soustředí na úspěch našich obchodníků. Naše filozofie je jednoduchá: když rostou naši klienti, rosteme i my. Jsme spolehlivým partnerem pro firmy všech velikostí, které provádějí různé typy online transakcí, a nabízíme jim rychlá, snadno integrovatelná a bezpečná digitální platební řešení. Jako součást globální platební organizace využíváme špičkové technologie, abychom našim klientům a partnerům poskytli výjimečnou a jedinečnou hodnotu na českém trhu.
PayU nabízí místním obchodníkům širokou škálu řešení pro online platby, včetně plateb přes digitální peněženky jako Apple Pay a Google Pay, odložené platby Twisto, platby bankovním převodem a úhrady pomocí QR kódu. Pro malé a střední e-shopy má firma možnost aktivace platební brány prostřednictvím automatického onboardingu. Českým obchodníkům PayU přináší snadný přístup na mezinárodní trhy prostřednictvím přeshraničních finančních služeb. Službám PayU v Česku důvěřují společnosti jako Smartwings, Student Agency, AboutYou či Allianz.
Více informací na www.payu.cz
PRODUKTOVÍ PARTNEŘI
HF Pastry Academy je cukrářská škola založena Helenou Fléglovou, cukrářkou Národního týmu kuchařů a cukrářů AKC ČR, s nímž vyhrála v roce 2018 prestižní mezinárodní soutěž v Singapuru. Helena v průběhu posledních let sbírala zkušenosti ve Francii, Španělsku, Belgii či Polsku.
HF Pastry Academy aktuálně nabízí jednodenní a dvoudenní kurzy a různorodá témata - Makronky, Éclairs, Čokoláda, Fashion Éclairs, Choux, Sweet bar a další.
Více informací na www.hfpastryacademy.cz
CHIVAS REGAL. Chivas Regal je nejprodávanější prémiová blended whisky s tradicí z roku 1801, která je považována za globální ikonu ve svém odvětví a ztělesnění nejlepšího stylu a exkluzivity. Chivas Regal je vícedruhová míchaná sladová whisky, která je prodávána ve více než 150 zemích po celém světě. Domovem této ikonické whisky je nejstarší palírna Skotské vysočiny Strathisla Distillery, která funguje již od roku 1786. Příběh značky Chivas Regal sahá do první poloviny 19. století, kdy se v míchání vyzrálých sladových a obilných whisky proslavili bratři James a John Chivasovi, jejichž tradice je dodnes předávána z generace na generaci.
Do portfolia značky Chivas Regal patří: Chivas Regal 12YO, Chivas Regal 18YO, Chivas Regal 25YO a od loňského roku také tři exkluzivní novinky Chivas Regal Extra, Chivas Regal Ultis a Chivas Regal The Icon. Prémiová whisky Chivas Extra se díky zrání v sudech po sherry Oloroso vyznačuje bohatou chutí po zralých hruškách a krémovém karamelu. Chivas Regal Ultis představuje první míchanou sladovou whisky v histori značky Chivas Regal, jenž vzdává poctu pěti master blenderům whisky v historii značky. Jedná se o exkluzivní a pečlivě smíchanou směs whisky, kterou tvoří pět vynikajících druhů single malt whisky: Strathisla, Tormore, Longmorn, Allt A’Bhainne a Braeval. Pro tu nejnáročnější klientelu je pak určena exkluzivní whisky Chivas Regal The Icon, nový symbol luxusu a pocta tradičními palírenskému řemeslu. Tato výjimečná whisky, ukrytá v dekantéru z ručně foukaného křišťálu, je umíchána z jedinečných whisky z více než 20 pečlivě vybraných palíren po celém Skotsku.
Více informací na www.chivas.com
THE NEW BAR by SCHWEPPES
Schweppes je opravdovým průkopníkem bublinkových nápojů. Už v roce 1783 se mladý švýcarský hodinář a amatérský vědec stal prvním, komu se podařilo perfektně zvládnou proces výroby nasycené minerální vody. K velké radosti místní šlechty a také lékařů, kteří ji předepisovali na trávící obtíže. Roku 1831 se pak objevily první šumivé limonády a Schweppes se zabydlel v těch nejlepších barech a podnicích. A tam také zůstal. Dodnes je Schweppes synonymem pro limonády vynikající kvality a do velké míry jeho přítomnost určuje kvalitu podniku. Žádný bar ale není tvořen jenom limonádami. Bar tvoří zážitky. A zážitky jsou výsledkem pečlivého mixu chutí, prostředí, lidí a atmosféry. Všechny tyto ingredience se od dob Jacoba Schweppeho změnily. S posuny v lidském i technickém poznání máme nové pohledy na chutě i na potřeby lidí. Změny ve způsobu, jak lidé žijí, se odráží v prostředí i atmosféře. Co tedy v 21. století dělá bar výjimečným místem, které rádi navštívíte a kam se budete rádi vracet? Co z původního mixu věcí zachovat, co změnit? Jak si poradit se specifiky moderního života? Na takovou otázku chceme odpovědět tímto projektem. Vybudovat bar, který si bere to nejlepší z tradice a přitom reflektuje vývoj a změny ve společnosti, v lidech. Takový bar, který dnešním lidem dokáže vyjít vstříc. Takový bar, který je hodný odkazu Jacoba Schweppeho. A takový, který stejně jako lidé kolem něj bude neustále vyvíjet.
Více informací na www.schweppes.cz
Rodinné bio Vinařství Válka dělá z vína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.
Více informací na www.vinarstvivalka.cz
HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
Každý den v roce, 24 hodin denně a na celém území České republiky. Taková je Česká televize, která v současnosti vysílá na šesti celoplošných programech a na českém mediálním trhu má zásadní postavení. Každý týden osloví v průměru 78 % populace starší 15 let. Její specializovaný program ČT sport byl v roce 2014 v evropském srovnání nejsledovanějším sportovním kanálem. Stejně, jako program ČT24, který je nejsledovanější ryze zpravodajskou stanicí v Evropě a týdně si jej pustí čtyři miliony lidí. Během zásadních událostí se pak ČT24 stává hlavním zdrojem informací. Při povodních v roce 2013 ji sledoval každý pátý divák, prezidentské volby očekávaly v jediný okamžik přes tři miliony lidí. Vedle zpravodajské a televizní tvorby se Česká televize podílí také na tvorbě filmové. Je největším koproducentem českých filmů, od roku 1992 se podílela na vzniku více než dvou set snímků. Roli média veřejné služby plní nejen programovou nabídkou, ale i podporou charitativních a neziskových aktivit, kulturních projektů a festivalů. Jen v loňském roce jich podpořila více než sto.
Více informací na www.ceskatelevize.cz
Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí. Přinášíme zprávy z ekonomiky, politiky, kultury i sportu. Dozvíte se, jaké bude počasí i aktuální informace o dopravních komplikacích. Nabízíme vám okamžité a rychlé zpravodajství, které se prolíná celým dnem a má přednost před jakýmkoliv naplánovaným programem. Jsme každý den s vámi v rytmu vašeho dne.
Více informací na www.radiozurnal.cz
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
Deník.cz patří do portfolia českého vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA a.s., které vydává 71 regionálních mutací Deníku, 23 regionálních týdeníků a 15 časopisů. Je právním nástupcem společností VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., a Astrosat Media s.r.o., dvou vydavatelství působících na českém mediálním trhu, zejména v oblasti tištěných médií, od roku 1992. V roce 2015 se stala vlastníkem vydavatelství Tablet Media.
Po akvizici rozsáhlého časopiseckého vydavatelství Sanoma Media CZ, přejmenovaného později na Astrosat Media, se VLTAVA LABE MEDIA stala druhou nejsilnější vydavatelskou skupinou na tuzemském trhu.
V srpnu 2015 koupila 100% podíl ve vydavatelství VLTAVA LABE PRESS, a.s. od německého koncernu Verlagsgruppe Passau investiční skupina Penta Investments (ANGAUR, a.s.). K převzetí vydavatelství skupinou Penta došlo dne 3. listopadu 2015.
Více informací na www.denik.cz
Heureka.cz je nejkomplexnějším nákupním rádcem na českém internetu, který nabízí porovnání cen z více jak 25 000 internetových obchodů. Heureka nesrovnává pouze ceny produktů, ale dokáže poradit jak vybrat konkrétní typ zboží prostřednictvím uživatelských recenzí, formou nákupních rádců vytvořených experty z oboru, funkcí poraden nebo unikátním systémem hodnocení produktů. Službu Ověřeno zákazníky, která má za cíl získat objektivní hodnocení internetových obchodů od jejich skutečných zákazníků, které následně pomůže i ostatním nakupujícím při výběru toho správného obchodu, využívá tisíce internetových obchodů. Obchody, které v tomto hodnocení uspěly, jsou na Heureka.cz označeni certifikátem Ověřeno zákazníky
Více informací na www.heureka.cz
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte. ína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.
Více informací na www.focus-age.cz/m-journal/
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
Více informací na: https://www.mediaguru.cz/
Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,5 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz).
Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších media zastupitelství na českém trhu.
Více informací na www.tiscalimedia.cz