Partneři

PRODUKTOVÝ PARTNER

Rodinné bio Vinařství Válka dělá z vína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.

Více informací na www.vinarstvivalka.cz


HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER

Každý den v roce, 24 hodin denně a na celém území České republiky. Taková je Česká televize, která v současnosti vysílá na šesti celoplošných programech a na českém mediálním trhu má zásadní postavení. Každý týden osloví v průměru 78 % populace starší 15 let. Její specializovaný program ČT sport byl v roce 2014 v evropském srovnání nejsledovanějším sportovním kanálem. Stejně, jako program ČT24, který je nejsledovanější ryze zpravodajskou stanicí v Evropě a týdně si jej pustí čtyři miliony lidí. Během zásadních událostí se pak ČT24 stává hlavním zdrojem informací. Při povodních v roce 2013 ji sledoval každý pátý divák, prezidentské volby očekávaly v jediný okamžik přes tři miliony lidí. Vedle zpravodajské a televizní tvorby se Česká televize podílí také na tvorbě filmové. Je největším koproducentem českých filmů, od roku 1992 se podílela na vzniku více než dvou set snímků. Roli média veřejné služby plní nejen programovou nabídkou, ale i podporou charitativních a neziskových aktivit, kulturních projektů a festivalů. Jen v loňském roce jich podpořila více než sto.

Více informací na www.ceskatelevize.cz


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Heureka.cz je nejkomplexnějším nákupním rádcem na českém internetu, který nabízí porovnání cen z více jak 25 000 internetových obchodů. Heureka nesrovnává pouze ceny produktů, ale dokáže poradit jak vybrat konkrétní typ zboží prostřednictvím uživatelských recenzí, formou nákupních rádců vytvořených experty z oboru, funkcí poraden nebo unikátním systémem hodnocení produktů. Službu Ověřeno zákazníky, která má za cíl získat objektivní hodnocení internetových obchodů od jejich skutečných zákazníků, které následně pomůže i ostatním nakupujícím při výběru toho správného obchodu, využívá tisíce internetových obchodů. Obchody, které v tomto hodnocení uspěly, jsou na Heureka.cz označeni certifikátem Ověřeno zákazníky

Více informací na www.heureka.cz


Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte. ína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.

Více informací na www.focus-age.cz/m-journal/


MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Více informací na: https://www.mediaguru.cz/


Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,5 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz).

Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz.

Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších media zastupitelství na českém trhu.

Více informací na www.tiscalimedia.cz


Produktový partner

Hlavní mediální partner

Mediální partneři