Partneři

PRODUKTOVÍ PARTNEŘI

The Glenlivet je jedna z nejslavnějších skotských palíren, mimo jiné i díky strhujícímu příběhu svého zakladatele George Smitha. George Smith jako první z mnoha přihlásil v roce 1824 svou původně ilegální palírnu k legalizaci. Jedná se tedy o nejstarší licencovanou palírnu ve Skotsku od roku 1824. Whisky z této palírny mají ovocnou chuť s explodujícím závěrem. Patří k nejprodávanějším single malt whisky na světě. Část produkce se používá do nejlepších míchaných whisky.

Do portfolia značky The Glenlivet patří: The Glenlivet 12YO, The Glenlivet 15YO, The Glenlivet 18YO, The Glenlivet Founder's Reserve, ale také The Glenlivet 25YO. Delikátní a komplexní charakter The Glenlivet 12YO vzniká v tichých hlubinách palírny The Glenlivet na úpatí národního parku Cairngorms. The Glenlivet 15YO je patnáctiletá single malt whisky, jejíž část zraje v sudech z evropského dubu, avšak jen po určitou dubu, aby nebyl potlačen charakter whisky typický pro palírnu. The Glenlivet 18YO je vznešenou symfonií lahodně koncentrovaného ovocného a květinového aromatu. The Glenlivet Founder's Reserve je poctou zakladateli, Georgeovi Smithovi, který roku 1824 započal tradici výroby The Glenlivet whisky s typickou ovocnou chutí. The Glenlivet 25yo představuje superprémiovou single malt whisky, která se vyrábí malosériově (batch production). Nesmíme zapomenout také na limitovanou edici tří single malt whisky The Glenlivet Spectra, která je tou nejtajemnější whisky sadou všech dob.

Více informací naleznete na www.prestigeselection.cz a www.theglenlivet.com


Rodinné bio Vinařství Válka dělá z vína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.

Více informací na www.vinarstvivalka.cz


HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER

Každý den v roce, 24 hodin denně a na celém území České republiky. Taková je Česká televize, která v současnosti vysílá na šesti celoplošných programech a na českém mediálním trhu má zásadní postavení. Každý týden osloví v průměru 78 % populace starší 15 let. Její specializovaný program ČT sport byl v roce 2014 v evropském srovnání nejsledovanějším sportovním kanálem. Stejně, jako program ČT24, který je nejsledovanější ryze zpravodajskou stanicí v Evropě a týdně si jej pustí čtyři miliony lidí. Během zásadních událostí se pak ČT24 stává hlavním zdrojem informací. Při povodních v roce 2013 ji sledoval každý pátý divák, prezidentské volby očekávaly v jediný okamžik přes tři miliony lidí. Vedle zpravodajské a televizní tvorby se Česká televize podílí také na tvorbě filmové. Je největším koproducentem českých filmů, od roku 1992 se podílela na vzniku více než dvou set snímků. Roli média veřejné služby plní nejen programovou nabídkou, ale i podporou charitativních a neziskových aktivit, kulturních projektů a festivalů. Jen v loňském roce jich podpořila více než sto.

Více informací na www.ceskatelevize.cz


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Na Cnews.cz od dubna roku 2010 přinášíme články o počítačích, mobilech, internetu a moderních technologiích. Píšeme o sítích, digitalizaci, chytré domácnosti, IPTV i telekomunikacích. Kromě zpravodajství u nás vycházejí také obsáhlé recenze mobilů, hardware i software, tipy na hry i tipy, jak lépe pracovat s počítačem.

Více informací na www.cnews.cz


Na Euro.cz přinášíme nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Zakládáme si na hlubším vhledu do událostí, které ostatní média zachycují jen velmi zběžně. Věnujeme se těmto tématům: byznys, ekonomika, automotive, letectví, technologie, zdraví, architektura, design, věda s přesahem do byznysu a technologií.

Více informací na: wwww.euro.cz


Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte. ína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.

Více informací na www.focus-age.cz/m-journal/


MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Více informací na: https://www.mediaguru.cz/


Produktoví partneři

Hlavní mediální partner

Mediální partneři