Partneři

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Na Cnews.cz od dubna roku 2010 přinášíme články o počítačích, mobilech, internetu a moderních technologiích. Píšeme o sítích, digitalizaci, chytré domácnosti, IPTV i telekomunikacích. Kromě zpravodajství u nás vycházejí také obsáhlé recenze mobilů, hardware i software, tipy na hry i tipy, jak lépe pracovat s počítačem.

Více informací na www.cnews.cz


Na Euro.cz přinášíme nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Zakládáme si na hlubším vhledu do událostí, které ostatní média zachycují jen velmi zběžně. Věnujeme se těmto tématům: byznys, ekonomika, automotive, letectví, technologie, zdraví, architektura, design, věda s přesahem do byznysu a technologií.

Více informací na: wwww.euro.cz


Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte. ína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.

Více informací na www.focus-age.cz/m-journal/


MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Více informací na: https://www.mediaguru.cz/


ORGANIZÁTOR

Již 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Více informací na www.lupa.cz


PRODUKCE

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,4 milionu lidí měsíčně. Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.

Více informací na www.iinfo.cz


Mediální partneři

Organizátor

Produkce