Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER

Česká spořitelna je největší bankou v České republice • Její služby využívá více než 5 milionů klientů: občané, malé a střední firmy, obce a města, financuje také velké korporace a poskytuje služby v oblasti finančních trhů • Od roku 2000 je Česká spořitelna členem Erste Group a pod touto značkou obsluhuje bonitní a korporátní klienty • Disponuje nejširší sítí poboček a bankomatů v České republice • Důležitou roli hraje také na poli inovací: byla například první bankou na českém trhu, která začala masivně vydávat bezkontaktní karty a vytvářet síť pro jejich využití • Další zajímavé informace o České spořitelně zde.


HLAVNÍ PARTNER

T-Mobile. Voláte, píšete nebo brouzdáte po internetu s námi od roku 1996. Dnes je s námi více než 6 milionu z vás, a díky tomu jsme jedničkou na českém mobilním trhu. Děkujeme 6 milionkrát. Milujeme mobily a vše, co se kolem nich točí. Věřte, vždyť jsme T-Mobile. Mobilní volání je taková naše praslužba. Ale nemyslete si, že jsme ji dali k ledu. Kdepak! Stále na ní makáme a vylepšujeme. Jen u nás si třeba můžete vychutnat nejčistší přenos zvuku VoLTE nebo volání přes WiFi. A co teprve internet v mobilu a mobilní internet. Nesmějte se nám, ale nám tyhle služby přijdou hrozně sexy. Sedíte třeba v parku na lavičce (ti extravagantnější na stromě) nebo frčíte expresem na business mítink, a přesto máte celý svět po ruce. Ještě před několika lety téměř sci-fi. A když jsme u toho, jak to frčí, děláme pro vás tu nejbezpečnější superrychlou síť nové generace. Pro firmy pak nabízíme komplexní ICT řešení včetně cloudových služeb. Bez ohledu na počasí. No a kromě toho vám poskytujeme i spoustu dalších produktů a služeb, jejichž popis všech by vydal na román. A nejen pro muže. Prostě když jste s námi, máte se vždycky líp.

Klikněte na www.t-mobile.cz


PARTNEŘI

ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb, registrátory domén a provozovatele serverových řešení. Služby společnosti ACTIVE 24 jsou postavené na špičkové technické kvalitě, stabilitě a nepřetržité zákaznické podpoře. V současné době nabízí výběr z více než 250 doménových koncovek, sdílený hosting, nástroje pro jednoduchou tvorbu webů, e-maily snadno dostupné z mobilních zařízení, managed servery, e-shop a další související služby. ACTIVE 24 se také angažuje v problematice bezpečnosti na internetu a aktivně se podílí na inovacích, které směřují ke zlepšení situace v této oblasti. Pro své zákazníky například zavedla jako jedna z prvních automatické podepisování webů pomocí důvěryhodného certifikátu Let´s Encrypt. Služby ACTIVE 24 využívá v současné době více než 100 000 zákazníků.

Více informací na www.active24.cz


CHIVAS REGAL. Chivas Regal je nejprodávanější prémiová blended whisky s tradicí z roku 1801, která je považována za globální ikonu ve svém odvětví a ztělesnění nejlepšího stylu a exkluzivity. Chivas Regal je vícedruhová míchaná sladová whisky, která je prodávána ve více než 150 zemích po celém světě. Domovem této ikonické whisky je nejstarší palírna Skotské vysočiny Strathisla Distillery, která funguje již od roku 1786. Příběh značky Chivas Regal sahá do první poloviny 19. století, kdy se v míchání vyzrálých sladových a obilných whisky proslavili bratři James a John Chivasovi, jejichž tradice je dodnes předávána z generace na generaci.

Do portfolia značky Chivas Regal patří: Chivas Regal 12YO, Chivas Regal 18YO, Chivas Regal 25YO a od loňského roku také tři exkluzivní novinky Chivas Regal Extra, Chivas Regal Ultis a Chivas Regal The Icon. Prémiová whisky Chivas Extra se díky zrání v sudech po sherry Oloroso vyznačuje bohatou chutí po zralých hruškách a krémovém karamelu. Chivas Regal Ultis představuje první míchanou sladovou whisky v histori značky Chivas Regal, jenž vzdává poctu pěti master blenderům whisky v historii značky. Jedná se o exkluzivní a pečlivě smíchanou směs whisky, kterou tvoří pět vynikajících druhů single malt whisky: Strathisla, Tormore, Longmorn, Allt A’Bhainne a Braeval. Pro tu nejnáročnější klientelu je pak určena exkluzivní whisky Chivas Regal The Icon, nový symbol luxusu a pocta tradičními palírenskému řemeslu. Tato výjimečná whisky, ukrytá v dekantéru z ručně foukaného křišťálu, je umíchána z jedinečných whisky z více než 20 pečlivě vybraných palíren po celém Skotsku.

Více informací na www.chivas.com


Nakladatelství Kniha Zlín vzniklo roku 2004. Od té doby se v rámci svých edic FLEET, TRACK, NEEWIT, WALT a TEMA snaží nabízet čtenářům to nejkvalitnější, co se v současné době objevuje na (nejen) evropském knižním trhu. Vedle oceňovaných děl z takzvaných velkých literatur dostává podstatný prostor mnohdy (nezaslouženě) opomíjená soudobá literatura bývalého východního bloku, včetně té slovenské, kterou Kniha Zlín představuje v českých překladech. Kniha Zlín vydává také původní díla českých autorů, poezii a literaturu faktu. Pozornost věnuje též literátům spojeným se zlínským regionem.

Více informací na www.knihazlin.cz


MojeID – Internet bez hesel a registrací. MojeID je bezplatná služba, díky níž mají uživatelé českého Internetu možnost používat pro přihlašování na různé internetové stránky a k různým webovým službám, které tuto službu podporují, jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo). Službu provozuje sdružení CZ.NIC, správce národní domény .CZ.

Více informací na www.mojeID.cz


Společnost PayU je globální poskytovatel online plateb a na českém trhu patří mezi tři nejsilnější společnosti zprostředkovávající on-line transakce. Je ideální volbou nejen pro lokální obchodníky, ale také pro velké globální společnosti, které již působí v různých zemích, nebo se na expanzi do dalších států či světadílů chystají. Unikátní řešení PayU Hub umožňuje v rámci jedné integrace jednoduše zpřístupnit platební metody na pěti kontinentech a ve všech existujících měnách. Kromě tradičních platebních metod nabízí PayU v České republice také Google Pay a již netrpělivě očekává vstup Apple Pay, na který je společnost již technicky připravena.

Více informací na www.payu.cz


PRODUKTOVÍ PARTNEŘI

THE NEW BAR by SCHWEPPES

Schweppes je opravdovým průkopníkem bublinkových nápojů. Už v roce 1783 se mladý švýcarský hodinář a amatérský vědec stal prvním, komu se podařilo perfektně zvládnou proces výroby nasycené minerální vody. K velké radosti místní šlechty a také lékařů, kteří ji předepisovali na trávící obtíže. Roku 1831 se pak objevily první šumivé limonády a Schweppes se zabydlel v těch nejlepších barech a podnicích. A tam také zůstal. Dodnes je Schweppes synonymem pro limonády vynikající kvality a do velké míry jeho přítomnost určuje kvalitu podniku. Žádný bar ale není tvořen jenom limonádami. Bar tvoří zážitky. A zážitky jsou výsledkem pečlivého mixu chutí, prostředí, lidí a atmosféry. Všechny tyto ingredience se od dob Jacoba Schweppeho změnily. S posuny v lidském i technickém poznání máme nové pohledy na chutě i na potřeby lidí. Změny ve způsobu, jak lidé žijí, se odráží v prostředí i atmosféře. Co tedy v 21. století dělá bar výjimečným místem, které rádi navštívíte a kam se budete rádi vracet? Co z původního mixu věcí zachovat, co změnit? Jak si poradit se specifiky moderního života? Na takovou otázku chceme odpovědět tímto projektem. Vybudovat bar, který si bere to nejlepší z tradice a přitom reflektuje vývoj a změny ve společnosti, v lidech. Takový bar, který dnešním lidem dokáže vyjít vstříc. Takový bar, který je hodný odkazu Jacoba Schweppeho. A takový, který stejně jako lidé kolem něj bude neustále vyvíjet.

Více informací na www.schweppes.cz


Zámecké vinařství Třebívlice se rozprostírá v nádherné oblasti Českého středohoří. Třebívlické vinice a víno jsou součástí nejstarší viniční oblasti v Čechách. Tím, kdo navázal na téměř zapomenutou historii třebívlického vinařství, je podnikatel a milovník vína Jan Dienstl, který zde v letech 2004–2010 vysázel vinnou révu na historických viničních tratích. Pro svahy se specifickým minerálním podložím s kombinací vápence, vyvřelin čediče a opuky vybral odrůdy Ryzlink rýnský, Pinot blanc, Pinot gris, Gewürztraminer, Sylvánské zelené, Müller Thurgau, Irsai Oliver, Pinot noir, Modrý Portugal, Saint Laurent, Svatovavřinecké, Rulandské modré, Muškát moravský, Rulandské bílé, Rulandské šedé, Tramín červený, a snaží se tak pěstovat především ty odrůdy, které tu zdomácněly v dobách, kdy v místním zámku žila Ulrika von Levetzow.


PARTNER SLAVNOSTNÍHO VYHLÁŠENÍ

Bird & Bird je významná globální advokátní kancelář. V současné době má za sebou téměř 30 let nepřetržitého růstu a patří mezi nejrychleji rostoucí právní firmy na světě. Bird & Bird je vyhledávaným globálním partnerem pro společnosti, jejichž činnost je ovlivněná moderními technologiemi v digitálním světě. Jako jedna z prvních advokátních kanceláří na světě Bird & Bird zvolila strategii zaměření se na specifika vybraných konkrétních odvětví průmyslu. Díky tomu nabízí bezkonkurenční odborné a praktické znalosti v širokém spektru odvětví a plné šíři právní praxe.

Mezinárodní tým více než 1300 právníků ve 30 kancelářích po celém světě (Evropa, Asie, Austrálie, Střední východ a Amerika) poskytuje poradenství společnostem a organizacím z více než 120 zemí světa. 

Za dobu své existence si advokátní kancelář Bird & Bird na českém i mezinárodním trhu vydobyla silnou a respektovanou pozici pro vysokou úroveň odborného poradenství, které poskytuje. Opakovaně se umísťuje na předních příčkách v nezávislých mezinárodních hodnoceních právních firem. V oblastech práva duševního vlastnictví, mediálního práva, práva telekomunikací a informačních technologií a ochrany osobních údajů patří k nejlepším na světě. 

Více informací na www.twobirds.com


HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Každý den v roce, 24 hodin denně a na celém území České republiky. Taková je Česká televize, která v současnosti vysílá na šesti celoplošných programech a na českém mediálním trhu má zásadní postavení. Každý týden osloví v průměru 78 % populace starší 15 let. Její specializovaný program ČT sport byl v roce 2014 v evropském srovnání nejsledovanějším sportovním kanálem. Stejně, jako program ČT24, který je nejsledovanější ryze zpravodajskou stanicí v Evropě a týdně si jej pustí čtyři miliony lidí. Během zásadních událostí se pak ČT24 stává hlavním zdrojem informací. Při povodních v roce 2013 ji sledoval každý pátý divák, prezidentské volby očekávaly v jediný okamžik přes tři miliony lidí. Vedle zpravodajské a televizní tvorby se Česká televize podílí také na tvorbě filmové. Je největším koproducentem českých filmů, od roku 1992 se podílela na vzniku více než dvou set snímků. Roli média veřejné služby plní nejen programovou nabídkou, ale i podporou charitativních a neziskových aktivit, kulturních projektů a festivalů. Jen v loňském roce jich podpořila více než sto.

Více informací na www.ceskatelevize.cz


Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí. Přinášíme zprávy z ekonomiky, politiky, kultury i sportu. Dozvíte se, jaké bude počasí i aktuální informace o dopravních komplikacích. Nabízíme vám okamžité a rychlé zpravodajství, které se prolíná celým dnem a má přednost před jakýmkoliv naplánovaným programem. Jsme každý den s vámi v rytmu vašeho dne.

Více informací na www.radiozurnal.cz


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Aktuálně.cz je jeden z nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků, který vychází od března 2014 v nové uživatelsky komfortnější podobě. Nová verze přináší přehlednější strukturu hlavní stránky a pohodlné čtení na všech typech zařízení, včetně tabletu a mobilu, ve stejné kvalitě. Čtenáři se díky zjednodušené navigaci dostanou rychleji k tomu, co hledají: ke zprávám, analýzám, komentářům, sportovním výsledkům či zábavě. Titulní stránka věnuje větší prostor rychlým zprávám ze sociálních sítí redakce. Pozornost si zaslouží zavedení osvědčené diskusní platformy Disqus, kterou používá například CNN. Diskuse jsou dostupné z mobilu i tabletu a uživatelé mohou rychleji přispívat přes svůj účet na Facebooku, Twitteru nebo Google+. Kromě toho jsou pro čtenáře připraveny nové testy a kvízy, taktéž propojené se sociálními sítěmi.

Více informací na www.aktualne.cz


Deník.cz patří do portfolia českého vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA a.s., které vydává 71 regionálních mutací Deníku, 23 regionálních týdeníků a 15 časopisů. Je právním nástupcem společností VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., a Astrosat Media s.r.o., dvou vydavatelství působících na českém mediálním trhu, zejména v oblasti tištěných médií, od roku 1992. V roce 2015 se stala vlastníkem vydavatelství Tablet Media.

Po akvizici rozsáhlého časopiseckého vydavatelství Sanoma Media CZ, přejmenovaného později na Astrosat Media, se VLTAVA LABE MEDIA stala druhou nejsilnější vydavatelskou skupinou na tuzemském trhu.

V srpnu 2015 koupila 100% podíl ve vydavatelství VLTAVA LABE PRESS, a.s. od německého koncernu Verlagsgruppe Passau investiční skupina Penta Investments (ANGAUR, a.s.). K převzetí vydavatelství skupinou Penta došlo dne 3. listopadu 2015.

Více informací na www.denik.cz


E15.cz je komplexním a aktuálním zdrojem zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí.

Více informací na www.e15.cz


Heureka.cz je nejkomplexnějším nákupním rádcem na českém internetu, který nabízí porovnání cen z více jak 25 000 internetových obchodů. Heureka nesrovnává pouze ceny produktů, ale dokáže poradit jak vybrat konkrétní typ zboží prostřednictvím uživatelských recenzí, formou nákupních rádců vytvořených experty z oboru, funkcí poraden nebo unikátním systémem hodnocení produktů. Službu Ověřeno zákazníky, která má za cíl získat objektivní hodnocení internetových obchodů od jejich skutečných zákazníků, které následně pomůže i ostatním nakupujícím při výběru toho správného obchodu, využívá tisíce internetových obchodů. Obchody, které v tomto hodnocení uspěly, jsou na Heureka.cz označeni certifikátem Ověřeno zákazníky

Více informací na www.heureka.cz


Společnost HyperMedia, a.s. patří mezi nejvýznamnější provozovatele on-line médií na českém internetu. Do jejího portfolia spadá největší český inzertní portál www.hyperinzerce.cz, slevový portál www.hyperslevy.cz, srovnávač zboží www.hyperzbozi.cz, realitní portál www.hyperreality.cz, portál o vaření www.toprecepty.cz, řada známých oborově zaměřených portálů a mnoho dalších projektů, kterých v současné době provozuje již 34. Kromě České republiky působí společnost také na Slovensku, v Polsku, v Německu, Rakousku, Švýcarsku a v dalších 23 zemích nejen v Evropě a dále expanduje.

Více informací na www.hypermedia.cz


Zpravodajský portál iDNES.cz přináší aktuální zpravodajství z domova i ze světa, ze sportu i kultury. Nově také nabízí zpravodajství z regionů. Za měsíc jej navštíví více než 3,8 milionu reálných uživatelů, kteří zhlédnou přes 440 milionů stránek. iDNES.cz je tak největším českým zpravodajským portálem.

Více informací na www.iDNES.cz


Novinky.cz jsou již několik let nejnavštěvovanějším zpravodajským serverem v České republice. Pokrývají celé zpravodajské spektrum a nechybí ani magazínové rubriky. Svým čtenářům nabízejí smysluplný způsob, jak diskutovat u článků (díky tzv. korespondenční registraci) a také jako první zapojily čtenáře do tvorby zpravodajského obsahu (rubrika Vaše zprávy z regionů). Server Novinky.cz každý měsíc navštíví téměř 3,5 milionů reálných uživatelů, kteří vygenerují přibližně 220 milionů zobrazených stránek a okolo 10 milionů přehrání videí.

Více informací na www.novinky.cz


Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již 16 let ti, co na Internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů Internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je, pracovat na tom, aby Internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.

Více informací na www.seznam.cz


Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

Více informací na www.strategie.cz


Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,5 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz).

Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz.

Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších media zastupitelství na českém trhu.

Více informací na www.tiscalimedia.cz


Živě.cz je nejčtenější internetový magazín o informačních technologiích. Živě svým čtenářům přináší podrobné informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.

Více informací na www.zive.cz


POŘADATEL A ODBORNÝ GARANT

Již 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Více informací na www.lupa.cz


PRODUKCE

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,4 milionu lidí měsíčně. Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.

Více informací na www.iinfo.cz


Generální partner

Hlavní partner

Partneři

Produktoví partneři

Partner slavnostního vyhlášení

Hlavní mediální partneři

Mediální partneři

Pořadatel a odborný garant

Produkce